Alikarduxos's Blog

Bêjenasîya zimanê Kurdî

Neo-kemalizm, türk faşizmidir

yenitttezi-oguz-news

Neo-kemalist tarih tezlerine bir örnek

 

yen-tttezi-oguz-iki

Yukarıdakinin Devamı

Kürdler için yeniden işgal,  inkar, imha, pongrom ve  asimile   demektir.

Referandum işte bu planı uygulayacak  tam yetkili bir «dindar görünen mustafa kemal» arayışıdır.

****

Geçen seneden beri tc devletinin «yeni-sahte dil ve tarih tezleri» sunulacağını yazıyorum.
 
Kemalist devlet sahte dil ve tarih tesleri sunmaya hazırlanıyorsa bunun anlamı katliam ve pogrom yapacağıdır. askeri çözüme gideceğidir.
 
Referandum işte böyle bir askeri çözüme gidebilme için birine tam yetki vermedir.
 
Üç tane soytarı ne yapmış dünya kamuoyunu ilgilendirmez.
Dünya kamuoyunu ilgilendiren kimin kazandığıdır.
 
Erdoğan’ın da kazanmak için üç tane boykotçu soytarıya ihtiyacı var.
 
Resimde «Neo kemalist Türk Tarih Tezleri’ne» bir örnek görüyorsunuz!
 
 
Bu gördüğünüz resmi bir iki yıl önce ben yayınlamıştım.
 
Bulgular alman arkeologlarca Hakkari’de bulunmuştur. Yıllarca TC ile Saddam işbirliği sayesinde kamuoyundan gizlenmişti.
 
Daha önce bu gördüğünüz resimler hakkında bilgi de vermiştim. Hatta kürdce DEMİR yani «HESIN» kelimesinin etimolojisini de vermiştim.
 
Türkçedeki ERSİN isminin bile, kürdcemizdeki HESIN isminden türetilmiş olduğunu Alman kaynaklarına dayanarak yazmıştım.
 
***
Kürdce örs SINDAN demektir.
 
Bu kelimenin (HE)-SIN-DAN kelimesinden türetilmiş olduğunu, ve Kürdcemizden asurcaya ve diğer komşu dillere de götiğini belirtmiştim.
 

Kürdcemizdeki ilk hamur küreği olarak hayvan kemiği kullanılmış olduğunu yazmıştım. Bugün de demirden hamur küreğine «hestif» dendiğini de eklemiştim..

 
Alki karduxos, 6 Şubat 2017 -Atina

 

 

******************************

 

EK YORUM

Yenilen  kendine dayatılanları kabul etmek zorundadır. Kabul etmezse susmak zorundadır. Kabul etmiş görünmek zorundadır

TTT ve TDT böyle bir ideolojidir

 Ya imha olursun ya da kabul edersin.

Kabul edersen  biyolojik imhadan kurtulursun

 ama canını kurtarma karşılığında ruhi ve ulusal kimlik olarak  imha olursun. Asimile olursun.

***

Her askeri yıkım, jenosid  ve katastrofun ardından uygulanması ve gündeme gelmesi de bundandır. Bunu bilmeyen kemalizmi anlamamış demektir.

Bu bir proğramın uygulanmasıdır.

1927-28 de harflerin değiştirilmesi ile başlayan süreç bir jenoside karar verildiğindendir.

Askeri olarak bir saldırı ve katastrof   planındandır.

 Ardından  kalanlara:

-Biyolojik imhadan kurtulmak istiyorsanız  tarihi kimliğinizi bırakıp yeni dil ve tarih tezlerini kabul edersiniz denmektedir.

YANİ bu tezler ASKERİ TEDBİRİN akabinde devletin  gerek duyduğu bir tedbirlerdir.

Katastrof ve  türkleştirmeyi, katastrof ve asimileyi başa götürme  tedbiridir.

Önce katastrof.

Katastrofun olması için ise  hem de hem hukuk devletiyiz hem de jenosid yapacağız demek için tek kişide yetkilerin toplanması gerekmektedir.

İşte referendum dab u katastrof ve asimile proğramının uygulanabilmesi için gereklidir.

EVET demek bu plana hizmettir.

2

Bu proğramin başarili olmasi bir yandan da doğruların karalanması ve varolan tarihin imhasını gerektirir.

Göbeklitepe’nin  Hz.İbrahim dönemi ile ilişkilendirilmesi  de işte bu politikanın  sonucudur.

Sana yeni bir dil dayatan senin ana dilini  konuşmanı bilmeni  istemez.

Teni bir tarih dayatan da senin  gerçek tarihini bilmeni istemez.

IŞİD gibi tarihe saldırır. Tarihi bulguları imha eder. Bunun içinde üç nesildir yarattığı ilkellikten yararlanır.

Dini motivin kullanılması da bundandır.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Φεβρουαρίου 6, 2017 Posted by | 1, bejenasi | Σχολιάστε