Alikarduxos's Blog

Bêjenasîya zimanê Kurdî

Karayılan: «- Öcalan Mart ayında serbest bırakılacak» demişti

devletçe ele geçirilen ve yurtsever harekete karşı tedip gücü olarak kullanılan bir PKK var

Karayılan 3 yıl önce:
– Öcalan «Mart ayında serbest bırakılacak»
dediğinde aslında devletle yaptıkları bir gizli anlaşmayı ilan ediyordu.

Devletle anlaşmadan, Hakan Fidan’dan ve Erdoğan’dan söz almadan böyle bir açıklamayı yapmayacağı da kesin.

Öyleyse:
Devlet PKKye kazık attı. Verdiği sözü tutmadı.

Kazıktan daha önemlisi var.

Ama 315 kişilik KCK ve PKK yönetiminden bir tek kişi çıkıp da
-Peki PKK ve KCK , Öcalan’ın serbest bırakılacağı vaadi karşılığında neyi yapmayı vaad etti ?
-Devlet sizin ne yapmanız karşılığında size Öcalan’ı Mart ayında serbest bırakacağız dedi?.

Ben soruyorum.
-Devlet sizin ne yapmanız karşılığında size Öcalan’ı Mart ayında serbest bırakacağız dedi?.
****

Referandumda HDP tabanının HAYIR oyu kullanması ilk kez 17 senelik işgalci-iktidar nüfuzundan ayrılıp bağımsız hareket edip tepki göstermesi demektir.

Ali Karduxos, 20 Mart 2017-Atina

**************************************
NOT:
Başıma birşey gelirse, hangi PKKlinin sorumlu tutulacağını gerekli yerlere bildirdim. Bugünlerde bunu uluslararası kuruluşlara da bildireceğim. Yunanistan’dan PKKden iki isim var.
Hiçbir PKKli bana dokunmaz.Çünkü eleştirilerimde samimi olduğıumu bilir. Devletin denetimi ve yönetimi altında hareket eden ve devletçe ele geçirilmiş bir PKK sökonusudur. Bunlar kullanılmaktadır.
Gerillayı iki kez kırdıranlardır.

****

2000 yılında bana Mehmet Tanboğa şunu söyledi:

«-Hevale Ali Sen süreci kavramamışsın. Başkana güvenin de mi yok» (ben tutuklu adama güvenilir mi?dedim)..

Ben o aralar bir dergi çıkarıp PKKnin teslimiyetçi politkasını teşhir ediyordum. Beni kaçırmışlardı ama öldürememişlerdi o devam etti:

«-Arkadalar sana karşı yanlış yapmışlar. Akıllarınca partiyi korumuşlar. Birkaç yıl eleştirme, yazma senin dediklerin çıkarsa biz de seni destekleriz ama acele edip kendi kendine zarar verme! Gel seni Avrupa sorumlusu yapalım. Arkadaşlarla konuştum . Aslında sen Avrupayı yönetecek birisin. pasaportun varsa seni yarın Avrupaya sorunlu olarak göndereyim. Kendine yazık ediyorsun!»

Cevap verdim: Pasaportum var ama ben Kürdistan kurtulana kadar bir kürsüde oturmak istemiyorum. Yaptıklarımdan da çok eminim. yanlışlığınızdan da eminim. Hayatıma da mal olsa ben bu çizgimden vazgeçmeyeceğim.

 

(Şahidim Piro’dur. Randevuyu o almıştı ve Platia Victorıa da bir kafede buluşup konuşmuştuk. Hatta bir gün önce Piro bana:  «Mehmet arkadaş bir randevu istiyor randevu yerine geldiğinde kendisine zarar vereceğimizi sanıyorsa, istediğin kişiyi , haberdar etsin sonra gelsin. İsterse yanına istediği arkadaşına da alsın gelsin. samimice konuşmak istiyoruz diyor» demişti.. «seninle önemlibir konuda konuşmak istiyoruz, demişti») Ben tek başıma gittim. O günden beri 17 yıl geçti. Ben çizgimde haklı çıktım. Bu bir tasfiye sürecidir . kemalist çözüm sürecidir demiştim.

 

Şimdi yeni bir tasfiye ve imha sürecine giriyoruz: 17 yıl sonra sonra Karayılan’ın iki köpeği yine arkamda. Bu ikisi öyle sicilleri temiz insanlar da değil.

Μαρτίου 20, 2017 - Posted by | 1, YORUM / ŞİROVE

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

